+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Lázeňský hotel GOETHE Recenze

Hodnocení hotelu

84%
Velmi dobré

dle 28 recenzí

  • Personál

    86%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    76%
  • Poměr cena/kvalita

    82%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina s malými dětmi
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jiří Slavíček

jednotlivec, 10.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Genius loci Františkových lázní

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Fischer

dospělý pár, 22.7.2018

Limbach-Oberfrohna Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Alles nach unserer Meinung in Ordnuung.

  • Betrifft Mahlzeiten im Restaurant. Beim Frühstück und beim Abendbrot fehlt Wurst wie Leberwurst, Mettwurst, Blutwurst, Salami, Fischkonserven.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ján Ivan

jednotlivec, 18.6.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Procedůry velmi dobré.Vstřícné jednání jak s personálem hotelu,tak i v oblasti procedůr.

  • Pokoj zaplacený jako konfort,odpovídal standardu.Zařízení neodpovídalo příslibu. Nábytek starý,odřený,špinavá stěna u postele v oblasti hlavy.

Personál
9
Služby
9
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
8

Jan

jednotlivec, 10.6.2018

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 3.6.2018

Sušice Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Výtečná kuchyně, profesionální lázeňský i ostatní personál. Dobrá nabídka služeb, společenských programů a zájezdů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Milan Roudnický

dospělý pár, 1.4.2018

Varnsdorf Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Lampička těsně nad hlavou u postele byla pro mě nepohodlná .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 9.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Krásné umístění hotelu, příjemný, čistý a klidný hotel. Příjemný personál hotelu (recepční, zdravotní, uklízečky...) dobře logisticky zvládnuté procedury.

  • Stravování bylo bez nápadu, stále stejné snídaně, ovoce, zelenina dvy druhy, večeře nenadchla neurazila, na výběr opět 2 druhy pokrájené zeleniny, absence salátů apod...personál restaurace v podobné úrovni.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jiří Popelka

jednotlivec, 31.5.2017

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byl jsem mile přivítán a vždy bylo vše OK.

  • Již jsem psal do hodnocení hotelu, jde o prostou maličkost, přivítal bych dlouhou lžičku na obouvání bot. S tou kratičkou jsem měl problém (záda). Ale jak díky lázeňským procedurám bolesti povolovaly, dalo se, ale přeci jen... Děkuji :-)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiří Dobrý

dospělý pár, 2.1.2017

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velice příjemný personál, pokoj útulný, čistý, veliká koupelna, teplo, na pokoji,televize,lednička, trezorek na cennosti. Strava pestrá. Snídaně, oběd i večeře formou bufetu nám maximálně vyhovovali.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 30.12.2016

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vybavení pokoje pěkné.

  • Při nástupu byla zima v pokoji, trvalo 2 dny než se vyhřál, pokoj č.222. Dále při malém zpoždění na oběd nebo večeři bylo některé jídlo již nedoplněno.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Lindner

jednotlivec, 30.12.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Karel Řeháček

jednotlivec, 4.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • hotel byl příjemný

  • nemám žádná negativa

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Eva Chaloupková

jednotlivec, 5.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Feureislová

jednotlivec, 9.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Pobyt je pěkný na přírodu,hodně zeleně a pěkně upravené parky. Krásný klid na odpočinek a relaxaci. Pěkné hotelové prostředí.

  • Nedodávání jídla do nerezových boxů,nebo ta jídla nebyla vůbec. Personál nikterak nekomunikační. Recepce příjemní a vždy poradili kam se vydat a co vidět.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
5

Jan Hačka

jednotlivec, 28.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Věra

jednotlivec, 26.6.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Zamrzelo mě, že při rezervaci pobytu nebyl manžel upozorněn na možnost využití Bonus programu. Zaplatil proto plnou cenu. Tato možnost pro týdenní pobyty není uvedena ani v propagačních materiálech hotelu, dozvěděla jsem se o ní náhodou až po nástupu. Prosba o zpětné vyúčtování mně byla na recepci hotelu zamítnuta.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 15.1.2015

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • příjemný ochotný personál pěkné pokoje kvalitní služby servis - procedury, volný čas

  • po příjezdu večeře byla velmi nechutná, řekla bych "zbytková"

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Marie Mádlová

jednotlivec, 31.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina se staršími dětmi, 31.12.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • - výborná poloha hotelu přímo v centru - velké pokoje i koupelny - čistota - ochotný personál - krásné prostředí Františkových lázní

  • - nejsou k dispozici žádné procedury pro děti (naše jsou přitom už dost velké - 11 a 13 let) - procedury nám byly naplánovány na dobu kryjící se s dobou oběda, takže jsme si v podstatě museli vybrat "procedura nebo oběd" (nebo jít do perličkové lázně těsně po obědě, což není ze zdravotního hlediska vhodné)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10