+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Goethe Spa & Medical Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

85%
Velmi dobré

dle 135 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    86%
  • Pohodlí

    77%
  • Poměr cena/kvalita

    80%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Radko

dospělý pár, 11.4.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Pokoj a snídaně

  • Vše ostatní, Umístění pokoje od recepce spoustu chodeb, schodů a 2 výtahy přístup recepčních při příjezdu a odjezdu

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Margita Juřičková

dospělý pár, 8.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Vybavení pokoje a personál jídelny, jakož i kvalita stravy.

  • Při příchodu do hotelu, recepční nás odmítala ubytovat, protože nemá o nás žádné informace, ačkoliv je měla v e-mailu ,jak je později našla.Její vyřizování bylo zcela chaotické. Po telefonickém hovoru s vedoucí nám nabídla ubytování, ale s poznámkou, že budeme muset pravděpodobně doplatit vyšší cenu.Stravovací poukaz vystavila na zcela cizí jméno.

Personál
1
Služby
1
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Anonym

9.1.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
44 %
  • To byl jeden z nejhorších zájezdu co jsem zakoupila na spa.cz

  • Hezké město Františkovy Lázně.

  • Service žádný. Nelíbilo to že při ubytování rovnou nerozepisou procedury. Balíček jsme vůbec nevyužili. Čekali jsme hodinu abys nám rozepsali termíny procedur. Nikdo pořádně nic nevysvětlil.

Personál
4
Služby
2
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 31.3.2024

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Dobrý den! Tento pobyt NEMOHU ZAŘADIT JAKO TY VELICE DOBRÉ !!! Sotva tak slovem dostačující. Původně jsem měla být ubytovaná v hotelu Goethe, ... probíhala rekonstrukce, až do poloviny mého pobytu. Proto jste mi nabídli změnu ubytování bez doplatku v hotelu Savoj. Nakonec jsem stejně skončila v hotelu Goethe a na vše - jídlo i procedury, výstup z hotelu ... chodila do hotelu Savoj. Podotýkám cca 2,5 minuty. V hoteku Goethe nebyla prováděná žádná rekonstrukce !!!! a navíc personál v jídelně naznačil, že se žádná rekonstrukce nekoná, ale opět není majitel !!! A co k mému pobytu - po příjezdu jsem měla nárok na oběd - bohužel, ač mě z Recepce hned poslali do jídelný, bylo 13.45 hod. Všude ticho, číšník krčil rameny - máme sklizeno, oběd není /aniž by se omluvil jiným způsobem.../ O pitném režimu při obědě - pouze čaj .... Pokud jsem chtěla vyměnit ručníky, vyluxovat .... říkala jsm si pokojské ...

  • Přístup paní doktorky a chování jednoho pana číšníka v jídelně hotelu Goethe při snídani. Jméno nevím - tmavší pleti a trochu špatnější výslovnosti.

  • viz. celkové hodnocení

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Iveta Polanska

skupina přátel, 10.7.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Paní ředitelka a její společnice velmi laskavavy a ochotný. Děkuji moc paní Zabkove Zdence, díky ní jsme měli procedury ,které jsme si objednali. Tyto tři ženy jsou úžasný. Děkuji

  • Procedury a milá obsluha v jídelně.

  • Neprijemna recepční,

Personál
2
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jan Neubauer

jednotlivec, 4.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 19.10.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Velmi dobrá čistota koupelny a WC. Procedury.

  • Starý nábytek sice zachovalý ,ale hodně pamatující. Postele rozvrzané a nepohodlné. Křesla a stůl dost opotřebovány.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Jitka Zelenková

jednotlivec, 5.10.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Opravdu se mi hrubě nelíbilo, jak se pan recepční choval k mé mamince - maminku jsme na místo dovezli a odvezli. Navíc dostal pokyn, že prý má maminka prý polopenzi, ačkoliv jsme hradili plnou penzi. Horší přivítání jsme snad nikde neměli.

  • Úklid byl prý skvělý.

  • Rozhodně obrázek economy pokoje neodpovídal skutečnosti. Pokoj je vybaven obouchaným nábytkem tak zhruba ze 60. let!

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 24.8.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Prostředí Františkových Lázní

  • Hotelu chybí dobrý manažer

  • Organizace v hotelu

Personál
4
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Romana Švrčková

jednotlivec, 12.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Spatny hotel.

  • Hledani pokoje. Jidlo.

Personál
6
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Nebyl již k dispozici aquapark. Jídlo bylo otřesné a personál drzý a neomalený.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Kamil Vašíček

jednotlivec, 9.6.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • bohužel, cena neodpovídá kvalitě. Více v soukromé zprávě.

  • pomerně vydatá a dobrá snídaně

  • Malý pokojík. Malá postel. Slabé večeře. Nemožnosti přikoupit porceduru na pondělí (den odjezdu ) požavaný příjezd na 14 :00 první procedura začínala v 13.30 -nemožnost vrácení peněz za neprovednou proceduru.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Jitka Feureislová

jednotlivec, 9.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Pobyt je pěkný na přírodu,hodně zeleně a pěkně upravené parky. Krásný klid na odpočinek a relaxaci. Pěkné hotelové prostředí.

  • Nedodávání jídla do nerezových boxů,nebo ta jídla nebyla vůbec. Personál nikterak nekomunikační. Recepce příjemní a vždy poradili kam se vydat a co vidět.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Dagmar Van Wesemaelová

dospělý pár, 30.10.2023

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Vstup do pokoje byl otřesný zážitek, jsem se vrátila o 60let zpět .Asi si tady zakládají na retro stylu ,ale to teda silně. Už toto nikdy.

  • Župany za poplatky , to jako vážně???Chybi automat na kávu a nápoje.Samozřejmě nepřekvapila večeře v retro stylu hurá UHO omáčka

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Anonym

ostatní, 11.9.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Hotel byl na krásném místě, procedury a sestřička na jedničku. Restaurace opodál byla výborná.

  • Výběr jídel nic moc, ráno švédský stůl - průměr. Recepční-pán nebyl zrovna příjemný..slečna byla milá. Starší vybavení..podle fotek na spa jsme očekávaly více.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

ZDENKA CHALOUPKOVÁ

jednotlivec, 14.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • mohu se jen kladně vyjádřit ke všem službám hotelu. moc mi byli nápomocni při hledání procedur. jen toho prostoru, co je v hotelu. najít ty správné dveře byl pro mne, jako začátečníka ,oříšek. Už jsem moudřejší v prostorách. Největší dojem na mne udělalo AQUAFORUM. TA MOŽNOST SI DENNĚ ZAPLAVAT, a nechat se vodou masírovat. JAKO MNE BYLY TYTO LÁZNĚ DOPORUČENY, I JÁ BYCH JE DOPORUČILA. S POZDRAVEM. CHALOUPKOVÁ ZDENKA.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Renata Sušková

jednotlivec, 9.7.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • s dovolenou jsem byla spoko

  • Líbilo se mi ve Františkových Lázních, jako vždy, jen nás mrzelo, že v informačním centru mají málo kol na půjčení a servis poškozených moc nefunguje. Možná by se tato služba měla nabízet za peníze, potom by se lidé ke kolům chovali jinak. Také bych ještě doporučila, aby se v hotelu zamysleli nad tříděním odpadu, protože hromady plastových lahví končí zbytečně v odpadkových koších.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
7

Ludmila Poncarová

dospělý pár, 29.10.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Kristýna Serafinová

skupina přátel, 16.10.2023

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Personál vstřícný a milý. Čistý pokoj i celý hotel.

  • Katastrofální stravování. Uho omáčky každý den. Snídaně do 9:30 a v 08:30 nebyla žádná uzeniny,personál sklizel i to málo,co bylo k dispozici. Džusy ke snídani dost naředěné. K večeři jsem sj objednala jahelnou masaku a nakyp byl z poloviny h pohanky,ktera byla k obedu. Na večeři jsme si nemohli dát ani kávu.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Miroslav Červený

jednotlivec, 8.9.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
68 %
  • V jiných hotelech ve Františkových lázní župany zdarma, rovněž bazén a saun Oddělené postele.

  • Personál vstřícný

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6