+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Goethe Spa & Medical Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 135 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    77%
  • Preis-Leistungverhältnis

    80%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Radko

Älteres Paar, 11.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Pokoj a snídaně

  • Vše ostatní, Umístění pokoje od recepce spoustu chodeb, schodů a 2 výtahy přístup recepčních při příjezdu a odjezdu

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

Margita Juřičková

Älteres Paar, 8.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Vybavení pokoje a personál jídelny, jakož i kvalita stravy.

  • Při příchodu do hotelu, recepční nás odmítala ubytovat, protože nemá o nás žádné informace, ačkoliv je měla v e-mailu ,jak je později našla.Její vyřizování bylo zcela chaotické. Po telefonickém hovoru s vedoucí nám nabídla ubytování, ale s poznámkou, že budeme muset pravděpodobně doplatit vyšší cenu.Stravovací poukaz vystavila na zcela cizí jméno.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

9.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
44 %
  • To byl jeden z nejhorších zájezdu co jsem zakoupila na spa.cz

  • Hezké město Františkovy Lázně.

  • Service žádný. Nelíbilo to že při ubytování rovnou nerozepisou procedury. Balíček jsme vůbec nevyužili. Čekali jsme hodinu abys nám rozepsali termíny procedur. Nikdo pořádně nic nevysvětlil.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 31.3.2024

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Dobrý den! Tento pobyt NEMOHU ZAŘADIT JAKO TY VELICE DOBRÉ !!! Sotva tak slovem dostačující. Původně jsem měla být ubytovaná v hotelu Goethe, ... probíhala rekonstrukce, až do poloviny mého pobytu. Proto jste mi nabídli změnu ubytování bez doplatku v hotelu Savoj. Nakonec jsem stejně skončila v hotelu Goethe a na vše - jídlo i procedury, výstup z hotelu ... chodila do hotelu Savoj. Podotýkám cca 2,5 minuty. V hoteku Goethe nebyla prováděná žádná rekonstrukce !!!! a navíc personál v jídelně naznačil, že se žádná rekonstrukce nekoná, ale opět není majitel !!! A co k mému pobytu - po příjezdu jsem měla nárok na oběd - bohužel, ač mě z Recepce hned poslali do jídelný, bylo 13.45 hod. Všude ticho, číšník krčil rameny - máme sklizeno, oběd není /aniž by se omluvil jiným způsobem.../ O pitném režimu při obědě - pouze čaj .... Pokud jsem chtěla vyměnit ručníky, vyluxovat .... říkala jsm si pokojské ...

  • Přístup paní doktorky a chování jednoho pana číšníka v jídelně hotelu Goethe při snídani. Jméno nevím - tmavší pleti a trochu špatnější výslovnosti.

  • viz. celkové hodnocení

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Iveta Polanska

Gruppe von Freunden, 10.7.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Paní ředitelka a její společnice velmi laskavavy a ochotný. Děkuji moc paní Zabkove Zdence, díky ní jsme měli procedury ,které jsme si objednali. Tyto tři ženy jsou úžasný. Děkuji

  • Procedury a milá obsluha v jídelně.

  • Neprijemna recepční,

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan Neubauer

Einzelreisender, 4.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 19.10.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Velmi dobrá čistota koupelny a WC. Procedury.

  • Starý nábytek sice zachovalý ,ale hodně pamatující. Postele rozvrzané a nepohodlné. Křesla a stůl dost opotřebovány.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Jitka Zelenková

Einzelreisender, 5.10.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Opravdu se mi hrubě nelíbilo, jak se pan recepční choval k mé mamince - maminku jsme na místo dovezli a odvezli. Navíc dostal pokyn, že prý má maminka prý polopenzi, ačkoliv jsme hradili plnou penzi. Horší přivítání jsme snad nikde neměli.

  • Úklid byl prý skvělý.

  • Rozhodně obrázek economy pokoje neodpovídal skutečnosti. Pokoj je vybaven obouchaným nábytkem tak zhruba ze 60. let!

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 24.8.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Prostředí Františkových Lázní

  • Hotelu chybí dobrý manažer

  • Organizace v hotelu

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
8

Romana Švrčková

Einzelreisender, 12.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Spatny hotel.

  • Hledani pokoje. Jidlo.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Nebyl již k dispozici aquapark. Jídlo bylo otřesné a personál drzý a neomalený.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Kamil Vašíček

Einzelreisender, 9.6.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • bohužel, cena neodpovídá kvalitě. Více v soukromé zprávě.

  • pomerně vydatá a dobrá snídaně

  • Malý pokojík. Malá postel. Slabé večeře. Nemožnosti přikoupit porceduru na pondělí (den odjezdu ) požavaný příjezd na 14 :00 první procedura začínala v 13.30 -nemožnost vrácení peněz za neprovednou proceduru.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jitka Feureislová

Einzelreisender, 9.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pobyt je pěkný na přírodu,hodně zeleně a pěkně upravené parky. Krásný klid na odpočinek a relaxaci. Pěkné hotelové prostředí.

  • Nedodávání jídla do nerezových boxů,nebo ta jídla nebyla vůbec. Personál nikterak nekomunikační. Recepce příjemní a vždy poradili kam se vydat a co vidět.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Dagmar Van Wesemaelová

Älteres Paar, 30.10.2023

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Vstup do pokoje byl otřesný zážitek, jsem se vrátila o 60let zpět .Asi si tady zakládají na retro stylu ,ale to teda silně. Už toto nikdy.

  • Župany za poplatky , to jako vážně???Chybi automat na kávu a nápoje.Samozřejmě nepřekvapila večeře v retro stylu hurá UHO omáčka

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

andere Gruppe, 11.9.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotel byl na krásném místě, procedury a sestřička na jedničku. Restaurace opodál byla výborná.

  • Výběr jídel nic moc, ráno švédský stůl - průměr. Recepční-pán nebyl zrovna příjemný..slečna byla milá. Starší vybavení..podle fotek na spa jsme očekávaly více.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

ZDENKA CHALOUPKOVÁ

Einzelreisender, 14.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • mohu se jen kladně vyjádřit ke všem službám hotelu. moc mi byli nápomocni při hledání procedur. jen toho prostoru, co je v hotelu. najít ty správné dveře byl pro mne, jako začátečníka ,oříšek. Už jsem moudřejší v prostorách. Největší dojem na mne udělalo AQUAFORUM. TA MOŽNOST SI DENNĚ ZAPLAVAT, a nechat se vodou masírovat. JAKO MNE BYLY TYTO LÁZNĚ DOPORUČENY, I JÁ BYCH JE DOPORUČILA. S POZDRAVEM. CHALOUPKOVÁ ZDENKA.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6

Renata Sušková

Einzelreisender, 9.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • s dovolenou jsem byla spoko

  • Líbilo se mi ve Františkových Lázních, jako vždy, jen nás mrzelo, že v informačním centru mají málo kol na půjčení a servis poškozených moc nefunguje. Možná by se tato služba měla nabízet za peníze, potom by se lidé ke kolům chovali jinak. Také bych ještě doporučila, aby se v hotelu zamysleli nad tříděním odpadu, protože hromady plastových lahví končí zbytečně v odpadkových koších.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Ludmila Poncarová

Älteres Paar, 29.10.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Kristýna Serafinová

Gruppe von Freunden, 16.10.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Personál vstřícný a milý. Čistý pokoj i celý hotel.

  • Katastrofální stravování. Uho omáčky každý den. Snídaně do 9:30 a v 08:30 nebyla žádná uzeniny,personál sklizel i to málo,co bylo k dispozici. Džusy ke snídani dost naředěné. K večeři jsem sj objednala jahelnou masaku a nakyp byl z poloviny h pohanky,ktera byla k obedu. Na večeři jsme si nemohli dát ani kávu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
2

Miroslav Červený

Einzelreisender, 8.9.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • V jiných hotelech ve Františkových lázní župany zdarma, rovněž bazén a saun Oddělené postele.

  • Personál vstřícný

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6