+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Lázeňský hotel GOETHE Bewertungen

Hotelbewertung

84%
Sehr gut

von 28 Bewertungen

  • Personal

    86%
  • Sauberkeit

    90%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    76%
  • Preis-Leistungverhältnis

    82%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit kleinen Kindern
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jiří Slavíček

Einzelreisender, 10.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Genius loci Františkových lázní

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Fischer

Älteres Paar, 22.7.2018

Limbach-Oberfrohna Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Alles nach unserer Meinung in Ordnuung.

  • Betrifft Mahlzeiten im Restaurant. Beim Frühstück und beim Abendbrot fehlt Wurst wie Leberwurst, Mettwurst, Blutwurst, Salami, Fischkonserven.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ján Ivan

Einzelreisender, 18.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Procedůry velmi dobré.Vstřícné jednání jak s personálem hotelu,tak i v oblasti procedůr.

  • Pokoj zaplacený jako konfort,odpovídal standardu.Zařízení neodpovídalo příslibu. Nábytek starý,odřený,špinavá stěna u postele v oblasti hlavy.

Personál
9
Služby
9
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
8

Jan

Einzelreisender, 10.6.2018

Brno Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2018

Sušice Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Výtečná kuchyně, profesionální lázeňský i ostatní personál. Dobrá nabídka služeb, společenských programů a zájezdů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

Einzelreisender, 15.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
0
Služby
0
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Milan Roudnický

Älteres Paar, 1.4.2018

Varnsdorf Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Lampička těsně nad hlavou u postele byla pro mě nepohodlná .

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Anonym

Einzelreisender, 9.7.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Krásné umístění hotelu, příjemný, čistý a klidný hotel. Příjemný personál hotelu (recepční, zdravotní, uklízečky...) dobře logisticky zvládnuté procedury.

  • Stravování bylo bez nápadu, stále stejné snídaně, ovoce, zelenina dvy druhy, večeře nenadchla neurazila, na výběr opět 2 druhy pokrájené zeleniny, absence salátů apod...personál restaurace v podobné úrovni.

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jiří Popelka

Einzelreisender, 31.5.2017

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byl jsem mile přivítán a vždy bylo vše OK.

  • Již jsem psal do hodnocení hotelu, jde o prostou maličkost, přivítal bych dlouhou lžičku na obouvání bot. S tou kratičkou jsem měl problém (záda). Ale jak díky lázeňským procedurám bolesti povolovaly, dalo se, ale přeci jen... Děkuji :-)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jiří Dobrý

Älteres Paar, 2.1.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velice příjemný personál, pokoj útulný, čistý, veliká koupelna, teplo, na pokoji,televize,lednička, trezorek na cennosti. Strava pestrá. Snídaně, oběd i večeře formou bufetu nám maximálně vyhovovali.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

Älteres Paar, 30.12.2016

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vybavení pokoje pěkné.

  • Při nástupu byla zima v pokoji, trvalo 2 dny než se vyhřál, pokoj č.222. Dále při malém zpoždění na oběd nebo večeři bylo některé jídlo již nedoplněno.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Lindner

Einzelreisender, 30.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
7
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Karel Řeháček

Einzelreisender, 4.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • hotel byl příjemný

  • nemám žádná negativa

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Eva Chaloupková

Einzelreisender, 5.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Feureislová

Einzelreisender, 9.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pobyt je pěkný na přírodu,hodně zeleně a pěkně upravené parky. Krásný klid na odpočinek a relaxaci. Pěkné hotelové prostředí.

  • Nedodávání jídla do nerezových boxů,nebo ta jídla nebyla vůbec. Personál nikterak nekomunikační. Recepce příjemní a vždy poradili kam se vydat a co vidět.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
5

Jan Hačka

Einzelreisender, 28.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Věra

Einzelreisender, 26.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Zamrzelo mě, že při rezervaci pobytu nebyl manžel upozorněn na možnost využití Bonus programu. Zaplatil proto plnou cenu. Tato možnost pro týdenní pobyty není uvedena ani v propagačních materiálech hotelu, dozvěděla jsem se o ní náhodou až po nástupu. Prosba o zpětné vyúčtování mně byla na recepci hotelu zamítnuta.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

Einzelreisender, 15.1.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • příjemný ochotný personál pěkné pokoje kvalitní služby servis - procedury, volný čas

  • po příjezdu večeře byla velmi nechutná, řekla bych "zbytková"

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
9

Marie Mádlová

Einzelreisender, 31.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
10

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 31.12.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • - výborná poloha hotelu přímo v centru - velké pokoje i koupelny - čistota - ochotný personál - krásné prostředí Františkových lázní

  • - nejsou k dispozici žádné procedury pro děti (naše jsou přitom už dost velké - 11 a 13 let) - procedury nám byly naplánovány na dobu kryjící se s dobou oběda, takže jsme si v podstatě museli vybrat "procedura nebo oběd" (nebo jít do perličkové lázně těsně po obědě, což není ze zdravotního hlediska vhodné)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10