+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Goethe Spa & Medical Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 136 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    77%
  • Preis-Leistungverhältnis

    80%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 30.6.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Kateřina Marelová

Älteres Paar, 27.6.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velmi příjemný pobyt v klasickém prostředí, dobře a čistě udržovaném. Ochota a spolehlivost personálu na vysoké úrovni.

  • Krásné prostředí Františkových Lázní, výborná péče o zdraví v celé řadě procedur, příjemné, pohodlné a prostorné prostředí hotelu Goethe

  • Nebyl žádný rušivý prvek

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Kamil Vašíček

Einzelreisender, 9.6.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • bohužel, cena neodpovídá kvalitě. Více v soukromé zprávě.

  • pomerně vydatá a dobrá snídaně

  • Malý pokojík. Malá postel. Slabé večeře. Nemožnosti přikoupit porceduru na pondělí (den odjezdu ) požavaný příjezd na 14 :00 první procedura začínala v 13.30 -nemožnost vrácení peněz za neprovednou proceduru.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Marcela Pfudlová

Einzelreisender, 14.12.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Dekuji všem zaměstnancům za perfektní služby. Jsou velmi vstřícní. Byl to moc hezký týden.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Milada Prouzová

Einzelreisender, 7.10.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
98 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslava Tammeová

andere Gruppe, 6.10.2020

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Kulturní a sportovní vyžití nemůžeme posoudit - nevyhledávaly jsme tyto činnosti. Co se týká čistoty v okolí? Je to v lidech.

  • Je těžké jmenovat konkrétní věci. Nám s kamarádkou vše. Nejvíce však suchá masážní vana. Jen škoda, že jsem měla masáž pouze horní části těla, kamarádka celého těla, přestože jsme měly úplně stejné procedury.

  • Nepříjemné bylo nošení roušek, ale to nebyla chyby hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 25.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Aurel Ardeleanu

Einzelreisender, 11.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Josef Němec

Einzelreisender, 6.7.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Celková spokojenost

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Dagmar Fillingerová

andere Gruppe, 28.6.2020

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Využití Aquafóra v ceně. Ubytování v centru. Procedury přímo v budově.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Jaroslava Kudrnová

Einzelreisender, 8.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Možnost odbývání procedur přímo v hotelu.

  • Způsob stravování,jedna konkrétní pracovnice z řad číšníků,velmi malé džbánky s mlékem na stole při snídani,malý prostor na sezení u stolu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Alena Voráčková

andere Gruppe, 2.9.2019

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Vybrali jsme si seniorský pobyt včetně sedmi procedur. Byli jsme příjemně překvapeni přiděleným pokojem s balkonem a výhledem na promenádu. Pokoj byl v druhém patře, v blízkosti procedur. Velmi jsme ocenili nedávno otevřené balneo přímo v hotelu. Časovky procedur jsme měli už přidělené a příbližně ve stejné časy, ke vší spokojenosti. Všude bylo čisto, pokoje se uklízely každý den. Lázeňské sestry byly super. K pobytu jsme měli polopenzi, která byla formou rautu. Výběr byl dobrý, jen mohlo být více druhů ovoce. Tento hotel jsme vybrali po zkušenosti maminky a určitě ho doporučím i dalším ještě váhajícím hostům.

  • Poloha hotelu v centru. Pěkný dvoulůžkový pokoj s balkonem a prostornou koupelnou s oknem. Volný vstup do Aquaforum v rámci pobytu.

  • Trochu dražší doplatek za obědy, nevyužili jsme.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jaroslav Burkert

Älteres Paar, 26.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Celková spokojenost.

  • -Ochotny a zdvorilý personál -Čistota uvnitř hotelu i vně -To vše pri dobrém poměru ceny ke kvalitě -Komfort nam značne snižovalo poměrně časté bloudění i při provedeném značení, ale zvykli jsme si vědomi si poučení Jana Wericha, že životem se člověk prostě musí pročíst. -Sportovní i kulturni vyžití je nabízeno,stačí chtít a trochu se starat.

  • Mluvím oo pokoji č.213: -Je pohodlný i dostatečně velký. -umístění nábytku dobré až třeba na poličku vpravo, kam se návštěvník dostává těžko. -počty hačků v poměrně velké koupelně je snad jen vtip nebo dočasné opatření Dva návštěvníci využivající navržené kůry, skvělou možnost denního plavaní i pěší tůry nebo prohlídky okolí na kole tak oblečení nedosuší.Pokud se holí, nebo žena upravuje,tak musí mít věci na zavřené míse-galerka je jen nanejnutnělší

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
8

ing. Jitka Hájková

Einzelreisender, 23.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Jídlo a ubytování bezchybné. Další plus hotelu je hala s vysokýmí sloupy a pramenem Stanislav, kde bylo příjemně i při vysokých venkovních teplotách.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jindřich Lhotka

Einzelreisender, 16.7.2019

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Blanka Chlmelařová

Einzelreisender, 15.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 12.7.2019

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Milá a ochotná zdravotní sestřička. Ochotný personál na recepci i v jídelně. Dostupnost lázeňských procedur přímo na místě v hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Renata Sušková

Einzelreisender, 9.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • s dovolenou jsem byla spoko

  • Líbilo se mi ve Františkových Lázních, jako vždy, jen nás mrzelo, že v informačním centru mají málo kol na půjčení a servis poškozených moc nefunguje. Možná by se tato služba měla nabízet za peníze, potom by se lidé ke kolům chovali jinak. Také bych ještě doporučila, aby se v hotelu zamysleli nad tříděním odpadu, protože hromady plastových lahví končí zbytečně v odpadkových koších.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2019

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anna Stuchlíková

andere Gruppe, 29.5.2019

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Hotel je umístěn v krásné lokalitě, obklopen zelení. Byli jsme nadšení architekturou krásnými parky a kulturním vyžitím. Budeme se rádi vracet, doporučuji všem.

  • Všechny procedury lze absolvovat přímo v hotelu. Výborná strava. Vstřícný personál. Čistota pokoje a příslušenství.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10