+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Goethe Spa & Medical Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 136 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    77%
  • Preis-Leistungverhältnis

    80%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Karel Řeháček

Einzelreisender, 4.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • hotel byl příjemný

  • nemám žádná negativa

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Eva Chaloupková

Einzelreisender, 5.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka Feureislová

Einzelreisender, 9.7.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pobyt je pěkný na přírodu,hodně zeleně a pěkně upravené parky. Krásný klid na odpočinek a relaxaci. Pěkné hotelové prostředí.

  • Nedodávání jídla do nerezových boxů,nebo ta jídla nebyla vůbec. Personál nikterak nekomunikační. Recepce příjemní a vždy poradili kam se vydat a co vidět.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
5

Jan Hačka

Einzelreisender, 28.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Věra

Einzelreisender, 26.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Zamrzelo mě, že při rezervaci pobytu nebyl manžel upozorněn na možnost využití Bonus programu. Zaplatil proto plnou cenu. Tato možnost pro týdenní pobyty není uvedena ani v propagačních materiálech hotelu, dozvěděla jsem se o ní náhodou až po nástupu. Prosba o zpětné vyúčtování mně byla na recepci hotelu zamítnuta.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 15.1.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • příjemný ochotný personál pěkné pokoje kvalitní služby servis - procedury, volný čas

  • po příjezdu večeře byla velmi nechutná, řekla bych "zbytková"

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
9

Marie Mádlová

Einzelreisender, 31.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
10

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 31.12.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • - výborná poloha hotelu přímo v centru - velké pokoje i koupelny - čistota - ochotný personál - krásné prostředí Františkových lázní

  • - nejsou k dispozici žádné procedury pro děti (naše jsou přitom už dost velké - 11 a 13 let) - procedury nám byly naplánovány na dobu kryjící se s dobou oběda, takže jsme si v podstatě museli vybrat "procedura nebo oběd" (nebo jít do perličkové lázně těsně po obědě, což není ze zdravotního hlediska vhodné)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří Machutka

Gruppe von Freunden, 11.5.2014

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

homas reichert

Einzelreisender, 2.1.2014

Deutsch

  • Gesamtbewertung
76 %
  • alles ok.

  • für die silvesterparty gab es kein programm.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
9

Jiří Kašpar

Älteres Paar, 13.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • jedině Hotel CZ byl schopen nabídnout na poslední termín rezervaci recepční i operativně vyřešila cenu v eurech pěkně situovaný pokoj

  • konflit byl s personálem u snídaně ve čtvrtek a pátek, v 8:30 tvrdily servírky, že je všechno snědeno a chovaly se dost neomaleně, opravdu pečivo, vajíčka kávu odměřovaly velmi restriktivně o víkendu bylo vše v pořádku - stejný sortiment ale všeho dostatek

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10

Margita Juřičková

Älteres Paar, 8.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Vybavení pokoje a personál jídelny, jakož i kvalita stravy.

  • Při příchodu do hotelu, recepční nás odmítala ubytovat, protože nemá o nás žádné informace, ačkoliv je měla v e-mailu ,jak je později našla.Její vyřizování bylo zcela chaotické. Po telefonickém hovoru s vedoucí nám nabídla ubytování, ale s poznámkou, že budeme muset pravděpodobně doplatit vyšší cenu.Stravovací poukaz vystavila na zcela cizí jméno.

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
5

Václav IBL, 43942 Postoloprty,

Älteres Paar, 24.9.2012

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Celková spokojenost. Doporučujeme ostatním.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pavlína Musilová

Einzelreisender, 28.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Zdeněk Smitka

Einzelreisender, 13.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • V noci bylo vypínáno topení, na pokoji byla zima, tekla pouze studená voda. Zima byla též na toaletě. Personál řešil stížnost zapůjčením dek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
5

Josef Víc

Einzelreisender, 31.8.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7