+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Goethe Spa & Medical Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

85%
Velmi dobré

dle 136 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    86%
  • Pohodlí

    77%
  • Poměr cena/kvalita

    80%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Karel Řeháček

jednotlivec, 4.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • hotel byl příjemný

  • nemám žádná negativa

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Eva Chaloupková

jednotlivec, 5.8.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jitka Feureislová

jednotlivec, 9.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
62 %
  • Pobyt je pěkný na přírodu,hodně zeleně a pěkně upravené parky. Krásný klid na odpočinek a relaxaci. Pěkné hotelové prostředí.

  • Nedodávání jídla do nerezových boxů,nebo ta jídla nebyla vůbec. Personál nikterak nekomunikační. Recepce příjemní a vždy poradili kam se vydat a co vidět.

Personál
5
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Jan Hačka

jednotlivec, 28.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Věra

jednotlivec, 26.6.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Zamrzelo mě, že při rezervaci pobytu nebyl manžel upozorněn na možnost využití Bonus programu. Zaplatil proto plnou cenu. Tato možnost pro týdenní pobyty není uvedena ani v propagačních materiálech hotelu, dozvěděla jsem se o ní náhodou až po nástupu. Prosba o zpětné vyúčtování mně byla na recepci hotelu zamítnuta.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 15.1.2015

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • příjemný ochotný personál pěkné pokoje kvalitní služby servis - procedury, volný čas

  • po příjezdu večeře byla velmi nechutná, řekla bych "zbytková"

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9

Marie Mádlová

jednotlivec, 31.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina se staršími dětmi, 31.12.2014

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • - výborná poloha hotelu přímo v centru - velké pokoje i koupelny - čistota - ochotný personál - krásné prostředí Františkových lázní

  • - nejsou k dispozici žádné procedury pro děti (naše jsou přitom už dost velké - 11 a 13 let) - procedury nám byly naplánovány na dobu kryjící se s dobou oběda, takže jsme si v podstatě museli vybrat "procedura nebo oběd" (nebo jít do perličkové lázně těsně po obědě, což není ze zdravotního hlediska vhodné)

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří Machutka

skupina přátel, 11.5.2014

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

homas reichert

jednotlivec, 2.1.2014

Deutsch

  • Celkové hodnocení
76 %
  • alles ok.

  • für die silvesterparty gab es kein programm.

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9

Jiří Kašpar

dospělý pár, 13.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • jedině Hotel CZ byl schopen nabídnout na poslední termín rezervaci recepční i operativně vyřešila cenu v eurech pěkně situovaný pokoj

  • konflit byl s personálem u snídaně ve čtvrtek a pátek, v 8:30 tvrdily servírky, že je všechno snědeno a chovaly se dost neomaleně, opravdu pečivo, vajíčka kávu odměřovaly velmi restriktivně o víkendu bylo vše v pořádku - stejný sortiment ale všeho dostatek

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10

Margita Juřičková

dospělý pár, 8.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Vybavení pokoje a personál jídelny, jakož i kvalita stravy.

  • Při příchodu do hotelu, recepční nás odmítala ubytovat, protože nemá o nás žádné informace, ačkoliv je měla v e-mailu ,jak je později našla.Její vyřizování bylo zcela chaotické. Po telefonickém hovoru s vedoucí nám nabídla ubytování, ale s poznámkou, že budeme muset pravděpodobně doplatit vyšší cenu.Stravovací poukaz vystavila na zcela cizí jméno.

Personál
1
Služby
1
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Václav IBL, 43942 Postoloprty,

dospělý pár, 24.9.2012

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celková spokojenost. Doporučujeme ostatním.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Pavlína Musilová

jednotlivec, 28.10.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Zdeněk Smitka

jednotlivec, 13.12.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • V noci bylo vypínáno topení, na pokoji byla zima, tekla pouze studená voda. Zima byla též na toaletě. Personál řešil stížnost zapůjčením dek.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
5

Josef Víc

jednotlivec, 31.8.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7