+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Goethe Spa & Medical Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 136 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    77%
  • Preis-Leistungverhältnis

    80%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Kateřina Marelová

Älteres Paar, 27.6.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Velmi příjemný pobyt v klasickém prostředí, dobře a čistě udržovaném. Ochota a spolehlivost personálu na vysoké úrovni.

  • Krásné prostředí Františkových Lázní, výborná péče o zdraví v celé řadě procedur, příjemné, pohodlné a prostorné prostředí hotelu Goethe

  • Nebyl žádný rušivý prvek

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Květuše

Älteres Paar, 22.4.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Lázeňský hotel Goethe je opravdu na dobré úrovni a není co vytknout. Určitě bych tento hotel doporučila všem, kdo se chystá do těchto krásných lázní.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 3.6.2018

Sušice Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Výtečná kuchyně, profesionální lázeňský i ostatní personál. Dobrá nabídka služeb, společenských programů a zájezdů.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří Dobrý

Älteres Paar, 2.1.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Spokojenost.

  • Velice příjemný personál, pokoj útulný, čistý, veliká koupelna, teplo, na pokoji,televize,lednička, trezorek na cennosti. Strava pestrá. Snídaně, oběd i večeře formou bufetu nám maximálně vyhovovali.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 31.12.2014

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • - výborná poloha hotelu přímo v centru - velké pokoje i koupelny - čistota - ochotný personál - krásné prostředí Františkových lázní

  • - nejsou k dispozici žádné procedury pro děti (naše jsou přitom už dost velké - 11 a 13 let) - procedury nám byly naplánovány na dobu kryjící se s dobou oběda, takže jsme si v podstatě museli vybrat "procedura nebo oběd" (nebo jít do perličkové lázně těsně po obědě, což není ze zdravotního hlediska vhodné)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Josef Němec

Einzelreisender, 6.7.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Celková spokojenost

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Petr Havelka

Älteres Paar, 26.3.2024

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotel má vysokou úroveň a to jak po stránce ubytování tak i stravování. Ocenili jsme vysokou úroveň práce paní Drbohlavové, která nám pobyt zajistila,

  • Ubytování, strava a péče lázeňských na procedurách.

  • Začátek procedur ráno v 7 hod. i když jsme žádali, vzhledem ke svému stáří o pozdější zahájení tak nám nebylo vyhověno.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Josef Sutnar

Älteres Paar, 16.10.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • V hotelu nebylo možno se připojit k internetu, přestože bylo inzerováno.

  • Celkové prostředí lázní. Upravené parky. Čistota veřejných prostor.

  • Výstup z vlaku na nádraží. Buď pravidelně vést vlaky s rekreaty k nástupišti u budovy, nebo vybudovat kvalitní ostrovní nástupiště.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 7.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Helena

Einzelreisender, 1.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Ubytování - pěkný pokoj s balkonem, výtah, bohaté snídaně, večeře výběr ze 3 druhů, saláty, čistota, procedury, vše super.

  • Na pokoji špatně fungovalo wifi připojení. Pro klienty hotelu Goethe by měl být bazén na hodinu zdarma a ne za 150 Kč, to je drahé.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Marie

Einzelreisender, 25.6.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Vše bylo ok.

  • To že jsme neměli sprchový kout, jelikož manžel nemohl do vany má nemocné nohy.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Milada Marková

andere Gruppe, 26.10.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Květuše

Einzelreisender, 13.7.2021

Odolena voda Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miroslava Tammeová

andere Gruppe, 6.10.2020

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Kulturní a sportovní vyžití nemůžeme posoudit - nevyhledávaly jsme tyto činnosti. Co se týká čistoty v okolí? Je to v lidech.

  • Je těžké jmenovat konkrétní věci. Nám s kamarádkou vše. Nejvíce však suchá masážní vana. Jen škoda, že jsem měla masáž pouze horní části těla, kamarádka celého těla, přestože jsme měly úplně stejné procedury.

  • Nepříjemné bylo nošení roušek, ale to nebyla chyby hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Aurel Ardeleanu

Einzelreisender, 11.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Alena Voráčková

andere Gruppe, 2.9.2019

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Vybrali jsme si seniorský pobyt včetně sedmi procedur. Byli jsme příjemně překvapeni přiděleným pokojem s balkonem a výhledem na promenádu. Pokoj byl v druhém patře, v blízkosti procedur. Velmi jsme ocenili nedávno otevřené balneo přímo v hotelu. Časovky procedur jsme měli už přidělené a příbližně ve stejné časy, ke vší spokojenosti. Všude bylo čisto, pokoje se uklízely každý den. Lázeňské sestry byly super. K pobytu jsme měli polopenzi, která byla formou rautu. Výběr byl dobrý, jen mohlo být více druhů ovoce. Tento hotel jsme vybrali po zkušenosti maminky a určitě ho doporučím i dalším ještě váhajícím hostům.

  • Poloha hotelu v centru. Pěkný dvoulůžkový pokoj s balkonem a prostornou koupelnou s oknem. Volný vstup do Aquaforum v rámci pobytu.

  • Trochu dražší doplatek za obědy, nevyužili jsme.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Marie

Einzelreisender, 31.3.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří Slavíček

Einzelreisender, 10.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Genius loci Františkových lázní

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Fischer

Älteres Paar, 22.7.2018

Limbach-Oberfrohna Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Alles nach unserer Meinung in Ordnuung.

  • Betrifft Mahlzeiten im Restaurant. Beim Frühstück und beim Abendbrot fehlt Wurst wie Leberwurst, Mettwurst, Blutwurst, Salami, Fischkonserven.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

Věra

Einzelreisender, 26.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Zamrzelo mě, že při rezervaci pobytu nebyl manžel upozorněn na možnost využití Bonus programu. Zaplatil proto plnou cenu. Tato možnost pro týdenní pobyty není uvedena ani v propagačních materiálech hotelu, dozvěděla jsem se o ní náhodou až po nástupu. Prosba o zpětné vyúčtování mně byla na recepci hotelu zamítnuta.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8