+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Goethe Spa & Medical Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

85%
Sehr gut

von 136 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    86%
  • Komfort

    77%
  • Preis-Leistungverhältnis

    80%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Pavla Rancingerová

Einzelreisender, 6.4.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Do Františkových Lázní jezdím pravidelně, s pobytem a službami jsem vždy nadmíru spokojená, tentokrát jsem byla velmi zklamaná

  • Neinformovanost ze strany spa.cz

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
8

Irena volna

Einzelreisender, 8.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Jídlo mi chutnalo , velmi vše čisté , v recepci sympatický personál , byla jsem spokojená , doporučím známým

  • Když jsem byla v bazénu Savoy mezi 20-21hod plaval tam jeden pán kraula , úplně bezohledně v tak malém prostoru ,ostatní ho nezajímali

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marcela Binková

Einzelreisender, 5.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • V lázních panuje klid, naprostá čistota a upravenost parků láká k procházkám. Výborné prostředí pro relaxaci.

  • Pouze bych zmínila přístup obsluhujícího personálu v jídelně. Jednalo se o jednu paní, která nám byla přidělena nebo spíše mi do její zóny. Mohli jsme si dokoupit nápoje, což jsme první večer udělali, ale útrata nešla napsat na účet a paní neměla drobné....prý ať si jdeme rozměnit protože ona nemá k dispozici pokladnu.....trošku nelogické.

Persönlich
5
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
6

homas reichert

Einzelreisender, 2.1.2014

Deutsch

  • Gesamtbewertung
76 %
  • alles ok.

  • für die silvesterparty gab es kein programm.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
9

Jaroslav Lindner

Einzelreisender, 30.12.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Zdeněk Smitka

Einzelreisender, 13.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • V noci bylo vypínáno topení, na pokoji byla zima, tekla pouze studená voda. Zima byla též na toaletě. Personál řešil stížnost zapůjčením dek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 30.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jaroslava Kudrnová

Einzelreisender, 8.9.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Možnost odbývání procedur přímo v hotelu.

  • Způsob stravování,jedna konkrétní pracovnice z řad číšníků,velmi malé džbánky s mlékem na stole při snídani,malý prostor na sezení u stolu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Ján Ivan

Einzelreisender, 18.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Procedůry velmi dobré.Vstřícné jednání jak s personálem hotelu,tak i v oblasti procedůr.

  • Pokoj zaplacený jako konfort,odpovídal standardu.Zařízení neodpovídalo příslibu. Nábytek starý,odřený,špinavá stěna u postele v oblasti hlavy.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
8

Jan Hačka

Einzelreisender, 28.6.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Pavlína Musilová

Einzelreisender, 28.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ludmila Poncarová

Älteres Paar, 29.10.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Kristýna Serafinová

Gruppe von Freunden, 16.10.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Personál vstřícný a milý. Čistý pokoj i celý hotel.

  • Katastrofální stravování. Uho omáčky každý den. Snídaně do 9:30 a v 08:30 nebyla žádná uzeniny,personál sklizel i to málo,co bylo k dispozici. Džusy ke snídani dost naředěné. K večeři jsem sj objednala jahelnou masaku a nakyp byl z poloviny h pohanky,ktera byla k obedu. Na večeři jsme si nemohli dát ani kávu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
2

Miroslav Červený

Einzelreisender, 8.9.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • V jiných hotelech ve Františkových lázní župany zdarma, rovněž bazén a saun Oddělené postele.

  • Personál vstřícný

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.5.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Problém v komunikaci s recepcí. Nešlo se dovolat,ani neodpovídali na mail. Ve vybavení pokoje byl i fén, tak jsem ho táhla zbytečně vlakem.( 4 hodiny)

  • Služby léčebné procedury - velmi dobré. Personál ochotný. Místo kousek od vlakového nádraží.

  • Uzavřená recepce hotelu Goethe. Oba hotely propojené - velmi mnoho schodů, špatné orientace v hotelech. Strava - teplé jídlo nic moc. Vařím lépe. Snídaně - také nejsem spokojená.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 22.7.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Trochu se pohorsili v jídle.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 11.10.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Jan

Einzelreisender, 10.6.2018

Brno Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Renata Sušková

Einzelreisender, 9.7.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • s dovolenou jsem byla spoko

  • Líbilo se mi ve Františkových Lázních, jako vždy, jen nás mrzelo, že v informačním centru mají málo kol na půjčení a servis poškozených moc nefunguje. Možná by se tato služba měla nabízet za peníze, potom by se lidé ke kolům chovali jinak. Také bych ještě doporučila, aby se v hotelu zamysleli nad tříděním odpadu, protože hromady plastových lahví končí zbytečně v odpadkových koších.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
7